-Dagen

I dag var jag på stan me pappa köpte presenter till syrran som fyller år imårron osv.......Så köpte jag coola formar på lagerhause till muffins och gissa vad de bli när man stoppar smeten i formarna? de blir en stor smep i stället som de var från början.......såå ja...och dekorasionen ska vi inte ens prata om bild kommer på den ens lyckade sen !
Vi käka renskav me mos till middag de var gött ;) ! Så har jag sett flm ååååh nu ska jag inte gö nå jo typ äta nå salt seriöst salt är så mycke bättre än socker! P.S imårn så blir de cupcakes som bli lyckade får jag hoppas ! fick ett recept av Lovisa, åh hon har ju gjort de nåra gånger så eller okej inte nåra gånger sjukt många gånger !
P.S komihåg att motivera varför............................. i tävlingen nedanför de här inlägget
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och där var Lovisas coola cupcakes (y'

hennes blogg hittar du här: http://www.bloglovin.com/m/2727352/272254377/fb
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0