-Bildbomben



En massage borste 55:- Silikonsnoddar 39:- Pälsglans med äppeldoft 85:-


                                    
                                    Bäst ponnyn <3



                      Inte bara jag som gillar smultronsoda.



     ful bild när den inte är roterad men ponnyn is the best anyway!


              
            Hejdå sommaren tvåtusenelva.............................



                                     FANTA APPLE <3



    Nya sakerna , och bilderna som jag lixom lovade ;)........!!!!!!!!!!



                                         Stampis <3



 Jag & Vernell på en dressyrklubbis i klassen kyr vi var mussepigg :)


 
 Asså var bara tvungen att lägga ut en bild på dom här två sötungarna
      herregud vad söta lixom ! Hihiih förlåt angelica vet att du inte
         gillar bilden men ni var aldeles för söta för att inte synas
                    på bloggen.......................................^^



   Angelica & Brama               OCH                   Jag och Bonbon 
                             efter hopplektion i måndags
                                             :D






//////// EH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0